Lejerforeningen er åben for personligt fremmøde to dage om ugen.

 

 


 

 

   Se forsiden for oplysninger om midlertidig nedlukning, i overensstemmelse med myndighedernes anbefalinger   

 

 


 

 

I lejerforeningens lokaler i Randers midtby, Torvegade 14, 1. sal (døren er i porten), sidder følgende sagsbehandlere klar til at hjælpe dig.  

 

 

Tirsdage kl. 18:30 til 21:00

  • Uffe Thorsen
  • Martin Greve Laursen

 

Torsdage kl. 18:30 til 21:00

  • Kim Kristensen
  • Bjarne Overmark
  • Kasper Fuhr Christensen
  • Mark Larsen
  • Timothy Vildershøj

 

 

Først til mølle

 

Sagsbehandlingen foregår efter "først til mølle"-princippet i den rækkefølge lejerne møder op, hvorefter man kommer til at tale med en sagsbehandler efter tur. Der er altid kaffe på kanden i lejerforeningens venteværelse. Randers lejerforening sagsbehandler som udgangspunkt ikke sager over telefonen.

 

 

 

 

Vær opmærksom på at når man først er blevet tildelt en sagsbehandler, er det herefter altid denne der behandler din sag. Vær derfor opmærksom på at komme den dag din faste sagsbehandler er til stede.

 

 

 

Print sagens dokumenter

 

Gør det nemmere for os at hjælpe dig. For at sagsbehandlerne har bedst mulighed for at rådgive dig, skal du have sagens relevante dokumenter med. Dette kan være det forbrugsregnskab, den lejeaftale eller lejestigning du vil rådgives om. Det kan være nemmere for sagsbehandlerne at få overblik over sagen hvis du har dokumenterne med printet ud.

I lejerforeningens venteværelse er der mulighed for at printe ud fra tablet og smartphones. 

 

 

 

 

 

 

Vi gør opmærksom på at der kan forekomme afbud, da alle Randers Lejerforenings sagsbehandlere arbejder frivilligt. Det betyder at man desværre kan risikerer at skulle gå forgæves indimellem. Dog prøver foreningen så vidt muligt at offentliggøre afbud på forhånd.